37a Trobada de Teatre d’Instituts

Dijous 20 i divendres 21 d’abril tindrà lloc la 37a Trobada de Teatre d’Instituts al Cubbtural d’Artesa de Segre. De la darrera trobada que Artesa va ser centre acollidor han passat 35 anys. Per tant, ens fa molta il·lusió tornar a acollir actors i actrius que mostraran el seu talent dalt de l’escenari.

En aquesta Trobada, hi participen els centres: Ins Ciutat de Balaguer, de Balaguer; EASD Ondara, de Tàrrega; Ins Lo Pla d’Urgell, de Bellpuig; Ins Hug Roger III, de Sort; Ins Manuel de Montsuar, de Lleida; Ins Guindàvols, de Lleida; Ins Gili i Gaya, de Lleida; Ins La Segarra, de Cervera; Ins Banús, de Cerdanyola del Vallès; Ins Ribera del Sió, d’Agramunt; i, Ins Els Planells, d’Artesa de Segre.

L’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre presenta Les Mis en un plis, adaptació de l’obra de Victor Hugo Els Miserables.

Podeu consultar el programa i la informació de cada obra en el Llibret.

A més, es realitzarà una activitat a la Biblioteca Joan Maluquer, d’Artesa de Segre consistent en la lectura de Contes Bonsai i en la presentació de dos llibres.

Així mateix, volem indicar que una mostra de l’alumnat, tant de l’Escola com de l’Institut Els Planells, hi assistirà com a públic en algunes de les obres representades al matí.

Tots els actes estan oberts al públic i són gratuïts. Us hi esprem!