Inici del repartiment de dispositius amb connectivitat

El Departament d’Educació informa que ja ha començat el repartiment dels dispositius amb connectivitat entre l’alumnat que ha manifestat tenir alguna dificultat per poder seguir les activitats proposades pels centres educatius des d’Internet.

En un primer moment, el repartiment de dispositius se centra en aquells cursos que suposen una finalització d’etapa educativa. Per tant, en el nostre centre podria afectar en primer lloc a l’alumnat de 4t d’ESO, 2n de Batxillerat o 2n del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa.

Podeu consultar la nota de premsa emesa pel Departament d’Educació aquí.