Tornada espectacular de l’alumnat d’Els Planells

Ahir, després d’una fantàstica setmana a Irlanda, l’alumnat d’Els Planells van tornar a casa

Xènia Zamora Mayora, 12-12-2017, Artesa de Segre

Després d’una setmana a Irlanda toca tornar a casa, a veure la família i les persones estimades. A les 7:45 del matí tots els alumnes estaven a l’estació de tren amb les seves maletes, tot i que unes alumnes van arribar una mica tard ja que se’ls va punxar la roda del cotxe que les portava al punt de trobada. Era un dels dies més freds de tota la nostra estada lingüística i l’autobús no arribava, així que per fer passar el fred, els professors més divertits de l’institut, es van posar a ballar fins que va arribar l’autocar, mitja hora més tard del previst. La resta del dia, en general, va anar molt bé. A l’hora d’enlairar, alguns alumnes estaven nerviosos perquè l’avió no s’incorporava, però van comunicar que estaven omplint el dipòsit de l’avió i tardaria una mica.Quan ja havíem fet la meitat del vol hi van haver unes petites turbulències, res greu, ja que no ens van fer cordar el cinturó fins a l’hora d’aterrar. El retard de l’avió ens va deixar gaudir d’una espectacular i bonica posta de sol durant tot el trajecte fins a Barcelona, on des de l’aire vam poder veure tota la ciutat il·luminada.