Sant Jordi i els Premis Camí

Avui en dia, l’accés a la literatura i als mitjans de comunicació han afavorit a despertar la creativitat de persones de totes les edats. Un exemple d’això ha pogut ser vist aquest Sant Jordi, 23 d’abril, a l’INS Els Planells. L’institut d’Artesa de Segre ha celebrat els Premis Camí, dedicats al concepte de “Bellesa”. Aquesta celebració inclou diferents categories literàries o artístiques: Narrativa Breu i Poesia en Llengua Catalana, Microrrelatos en Llengua Castellana, “English Award”, Fotografia i Enigmes.

En primer lloc, creiem que el teatre estava molt ben treballat i els alumnes que apareixien a l’obra sabien molt bé els seus papers. En general, ens van agradar totes les parts i creiem que el missatge que “la bellesa no només està en l’exterior” estava molt ben explicat. Com per exemple, en l’actuació de les companyes de quart, quan una es creia lletja però igualment els seus amics l’acceptaven per la seva personalitat.

L’actuació de les nostres companyes de tercer ens va ensenyar a estimar una persona no només pel seu físic, també per la seva manera de ser. La cançó Beautiful, de Chistina Aguilera, interpretada per l’Èrika i la Paula ens va arribar al cor.

Finalment, si haguéssim de destacar quelcom que no ens va agradar tant, va ser la il·luminació. Era força adequada, però les llums de colors sobraven ja que, estaven massa definits, feien mal d’ulls i podria arribar a molestar els espectadors.

Per acabar només ressaltar que va ser una activitat festiva carregada d’emocions, reflexió i creativitat. No oblidem que a banda del teatre, també es van premiar composicions literàries, jocs lingüístics i  fotografia. Treballs de nivell que demostren l’esforç, la constància i la motivació de l’alumnat de l’INS Els Planells. Enhorabona als guanyadors/es, a l’organització i als assistents.