Preinscripció Batxillerat

El Departament d’Educació ha previst un seguit d’instruccions per fer possible la realització del procediment de preinscripció als estudis postobligatoris ajustant els calendaris i introduint alguns canvis en la gestió, amb la incorporació de totes les mesures de prevenció imprescindibles per fer les gestions de forma segura.

El procediment establert per a la preinscripció a Batxillerat es concreta en els següents punts:

• Calendari:
    Període de presentació de sol·licitud de preinscripció: 27 de maig al 3 de juny de 2020
    Matrícula: 8 al 14 de juliol de 2020

• Opcions de preinscripció:

Per a l’alumnat que ja ha estat cursant els seus estudis a l’Institut Els Planells durant el present curs 2019 – 2020.

Cal enviar entre el 27 de maig i el 3 de juny, ambdós inclosos, la següent documentació al correu secretaria@inselsplanells.cat:

Per a l’alumnat nou al centre el curs 2020 – 2021

Es distingeixen dues opcions de preinscripció:

• Sol·licitud electrònica: S’hi podrà accedir des del següent enllaç, si bé ara el formulari encara no és operatiu. El tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre.

Per accedir al formulari electrònic, cal identificar-se amb:

a) Un certificat digital, com el DNI electrònic o el sistema d’identificació idCAT Mòbil.

b) El número d’identificació de l’alumne amb què consta al Registre d’Alumnes de Catalunya (RALC). Aquest número es pot obtenir amb la Consulta de l’identificador de l’alumne.

Un cop feta la sol·licitud electrònica, cal enviar entre el 27 de maig i el 3 de juny, ambdós inclosos, la següent documentació al correu secretaria@inselsplanells.cat:

• Sol·licitud en suport informàtic: si no es pot utilitzar el formulari electrònic, cal utilitzar el formulari en suport informàtic que es trobarà disponible en el següent enllaç.

En aquest cas, cal enviar el resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a secretaria@inselsplanells.cat dins del termini establert per presentar la documentació. Us respondrem a aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què en tingueu constància.

Documentació que cal enviar per correu electrònic (escanejada o fotocopiada per les dues cares):

Pel que fa a la matrícula als estudis de Batxillerat, s’estableixen el següent calendari i indicacions:

• Alumnes preinscrits: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos.
    • Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre: del 8 al 14 de juliol de 2020.
    • Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2020.
    • Per formalitzar la matrícula cal presentar la documentació acreditativa del compliment dels requisits d’accés. (Resguard del títol de graduat en educació secundària obligatòria).

Cal tenir present que aquest procediment i les dates del calendari poden estar subjectes a algun canvi en funció de l’evolució del context generat a partir de la covid-19. Us recomanem que seguiu les publicacions de la pàgina web Estudiar a Catalunya.

Per qualsevol dubte o comentari, podeu contactar amb nosaltres en el següents canals:

• Telèfon: 973 40 23 27 / 973 40 22 24
        • Correu electrònic: secretaria@inselsplanells.cat

Us convidem a seguir atents a tots els canals de comunicació i informació que mantenim oberts: