PAP 2020

Ja es disposa de la convocatòria ordinària per a la Prova d’Aptitud Personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària.

Us resumim els punts principals de la convocatòria:

• Període de matrícula: és del 18 de febrer al 2 de març de 2020.
  • Competències que s’hi avaluen: competència comunicativa i de raonament crític i competència logicomatemàtica.
  • Alumnat que s’hi poden presentar:
    • Alumnat amb el Batxillerat acabat o que el finalitzin aquest curs 2019 – 2020.
    • Alumnat amb un Cicle Formatiu de Grau Superior finalitzat o que el finalitzin aquest curs 2019 – 2020.
  • Dia de la prova: dissabte, 25 d’abril de 2020.
  • Lloc de la prova: Universitat de Lleida. Facultat de Dret, Economia i Turisme. (C. Jaume II, 73. 25001 Lleida)

Podeu trobar tota la informació i models de les proves de les anteriors convocatòries al següent enllaç.