La setmana de la ciència 3

Avui l’Institut el Castell ha celebrat la Setmana de la Ciència fent una activitat experimental per als alumnes de cicle superior de les Escoles de Primària d’ Esparreguera. Un dels temes de la setmana de la ciència és la Nanotecnologia i els alumnes assistents han pogut construir un ventilador tot utilitzant eines i materials tecnològics. Així han aprés a moure les partícules de l’aire.
Ha estat una experiència molt enriquidora tant per als alumnes de les escoles com per als professors de l’institut que han tingut la col·laboració dels alumnes de 4t d’ESO que cursen les optatives cientifícotecnològiques.