ANY ESPRIU

Dissabte 20 d’abril va tenir lloc a Can Pasqual l’acte de commemoració del centenari del naixement de Salvador Espriu, organitzat per la Biblioteca Beat Domènec Castellet,  al qual hi va participar l’alumnat de Batxillerat de l’Institut El Castell.

En aquest acte, Ramon Pinyol, doctor en Filologia Catalana i catedràtic de la Universitat de Vic, va fer una introducció a la vida i l’obra de Salvador Espriu, i a continuació, diversos rapsodes de la vila van fer una lectura de textos del poeta.

Hi va participar també Jesús Massip, poeta i investigador, doctor en Dret i exdirector de l’arxiu Històric i del Museu de Tortosa, el qual ens va llegir un poema seu en memòria del poeta d’Arenys. Durant l’acte vam gaudir també d’una interpretació musical de clarinet i piano a càrrec de dos alumnes de l’Escola Municipal de Música.