Xerrada informativa i Jornada de Portes Obertes ESO

Cada any, durant el mes de març, obrim les nostres portes per tal que l’alumnat de 6è de Primària i les seves famílies coneguin el nostre projecte educatiu i el nostre centre en el qual el curs següent estudiaran 1r d’ESO. Sabem que és un moment molt important en el procés educatiu dels vostres fills i filles.

Aquest curs, malauradament, això no serà possible  a causa del context social en què ens trobem arran de la Covid-19. I és que amb l’objectiu de protegir la salut de les persones interessades, tots els centres públics de la població hem decidit canviar el format presencial de les PORTES OBERTES, i substituir-lo per unes PORTES OBERTES VIRTUALS.

Podreu assistir a dues xerrades explicatives del funcionament i dels projectes educatius que trobareu al nostre centre. Els dos centres públics de secundària d’Esparreguera farem dues reunions telemàtiques en dies i hores diferents per tal de facilitar-vos la vostra assistència. Haureu d’apuntar-vos prèviament  clicant el requadre verd inferior i emplenant el formulari corresponent  i, posteriorment, us farem arribar un enllaç per a la reunió al correu que hagueu informat. La reunió es farà a través de la plataforma Meet.

El calendari i horari de l’Institut El Castell serà el següent: dia 2 de març a les 17.30 i dia 11 de març a les 19h.

Per a qualsevol dubte, ens trobareu a la vostra disposició per correu electrònic (a8053285@xtec.cat) o per telèfon (937777640).

Vídeo disponible a partir de l’1 de març.

Web del CFGS de tècniques en actuació teatral

Us presentem la pàgina web del CFGS de tècniques en actuació teatral que hem iniciat enguany amb molta il·lusió al nostre centre. La trobareu clicant l’etiqueta que us mostrem a continuació a la pàgina web de l’institut. Ha estat elaborada per l’equip docent del cicle al que agraïm moltíssim la seva dedicació. En ella hi podeu trobar tota la informació d’aquests estudis, els nostres trets identificatius i també les activitats i esdeveniments que anem fent i que volem compartir amb tots vosaltres. Esperem que us agradi i us sigui útil. Qualsevol informació no dubteu a contactar amb nosaltres.També ens podeu seguir a les xarxes!! Som El Castell!!  @eadelcastell @institutelcastell.

PROJECTE OFICIS – SIEI

Al llarg del primer trimestre, al SIEI hem fet un projecte sobre els oficis.
Hem investigat i hem conegut oficis actuals, alguns ja extingits i professions de futur.
Hem fet recorreguts per la nostra vila per identificar llocs i entitats on es desenvolupen  diverses professions de les… Llegeix més»

Reunions amb les famílies

Al llarg de la setmana vinent, es realitzaran les reunions de forma telemàtica amb les famílies dels grups amb els tutors.

Us recordem les dates i horaris.

S’ha fet arribar via Tokapp els links de les reunions de cada grup per separat.

ANUL.LACIÓ PRESENTACIÓ DE BATXILLERAT

Benvolgudes famílies,

Com algunes famílies ja sabeu, divendres passat el nostre alumne M.V.J. de 2n de Batxillerat va morir en accident de moto.

Són moments de dolor i de tristesa, i és per aquest motiu que hem decidit en senyal de dol, que demà dilluns NO ES FARÀ LA PRESENTACIÓ DE BATXILLERAT, la qual queda ajornada a dimarts en el mateix horari i amb l’adaptació corresponent a les circumstàncies.

El Centre farà un seguit d’actuacions durant la setmana per acompanyar el dolor de la família, de l’alumnat, del professorat i del PAS, tal com seran informats els vostres fills i filles.

Són moments molt difícils per a tota la nostra comunitat educativa, però malgrat tot continuarem fent l’esforç amb ganes i esperança.

Res més, deixeu-nos fer-vos una abraçada,

Equip Directiu