Concert a Can Comelles

Concert a “Can Comelles” i al “TOC”

El passat més d’abril, els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic, van visitar la residència d’avis “Can Comelles” i el Taller Ocupacional. Els nostres alumnes van preparar durant dies actuacions musicals, de teatre i de dansa per poder-los oferir una mostra del seu treball diari. L’alumnat, sabia que el públic al qual anaven dirigides les actuacions era molt especial i per aquest motiu van preparar-s’ho de valent. L’experiència va ser fantàstica…

La setmana del 8 a l’11 d’abril, els alumnes del batxillerat artísitc de l’Institut el Castell d’Esparreguera, van oferir-los un espectacle de música i dansa a la residència d’avis de Can Comelles.

El repartori va constar de la cançó every bread you take de Police. Little wing de Jimy Hendrix. Noches de bohemia de Navajita Plateá, Tu calorro de Estopa, el clàssic del jazz Summertime i finalment la cançó Impossible. Va ser una gran experiència artística i humana que va acabar amb un públic entregat ballant i col·laborant amb el grup.