ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Es convoquen eleccions al Consell Escolar d’aquest centre educatiu als diversos sectors de la comunitat escolar: professors, pares i mares d’alumnes, alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE), d’acord amb les precisions segúents:

Primera.- Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre fins el dia 28 de novembre.

Segona.- Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant un escrit dirigit al director o directora del centre dins del termini establert de tres dies lectius, entre el dia 8 de novembre i el 12 de novembre.

Tercera.- Les candidatures s’han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva, amb els impresos adients i sempre abans del dia 15 de novembre.

Quarta.- Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 16 de novembre.

Cinquena.- Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 13 de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.

Sisena.- La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meses electorals respectives, abans del dia 19 de novembre.

Setena.- El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes es farà el dia 8 de novembre a les 11.00 hores, al despatx de direcció de l’edifici escolar.

Vuitena.- Les meses electorals de tots els sectors es constituiran el dia 13 de novembre  als locals de l’edifici escolar.

Novena.- El nombre de representants que renoven en la present convocatòria és:

Professors                                         4

Pares i mares d’alumnes                  1

Alumnes (secundaria)                       2

Personal d’administració i Serveis (PAS)            1

Personal atenció educativa               0

Desena.- Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants d’acord amb les vacants que es convoquen a l’apartat anterior.

Onzena.- Les votacions es faran entre el dia 28 de novembre i el dia 28 de novembre

de 2018, amb el calendari ¡ l’horari següents:

Sector                Data                Hora                  Lloc

Professors        28/ 11 /2018    14.30h               Sala Dual

Alumnes           28/ 11 /2018     De 8h a 11h       Aules

PAS                   28/11 /2018      11h                     Direcció

Dotzena- Finalitzades les votacions, en sessió pública es faran els escrutinis dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats electes per sector.

Tretzena- Les meses electorals respectives resoldran qualsevol dubte i les reclamacions que puguin presentar-se.