XERRADA-COL·LOQUI DE L’ESCRIPTOR ARTURO PADILLA A LA BIBLIOTECA DE L’INSTITUT

Aquest pròxim dijous a les 9:50 h tindrem a la nostra biblioteca el conegut escriptor Arturo Padilla, del qual els nostres alumnes van llegir un llibre a la plataforma FICTION EXPRESS. Aquesta és una activitat del programa Lletres a les aules, de la INSTITUCIÓ DE LES LLETRES CATALANES.

FICTION EXPRESS és una magnífica proposta del nostre professorat de CATALÀ, CASTELLÀ i ANGLÈS per al de fomentar la lectura.

Precisament avui dimarts 30 de gener tot el matí han estat parlant sobre un nou llibre que llegeixen ara a CATALUNYA RÀDIO i alguns dels nostres alumnes han fet valoracions que han sortit en els diferents programes de la cadena. MINUT  04′: 45” Aquesta novel·la tracta sobre el suïcidi adolescent, un tema que preocupa, i molt, darrerament.