Vaga dia 18 d’octubre i Transport Escolar

Benvolgudes famílies,

Davant la convocatòria de vaga de divendres, dia 18 d’octubre, per part  de diferents sindicats us comuniquem que el centre no pot garantir el normal funcionament de les classes.

Segons l’ordre TSF/  /2019,, els serveis mínims establerts pel Departament de Treball de la Generalitat de Catalunya, a secundària, és d’un membre de l’equip directiu, que és el servei mínim, per tant el centre romandrà obert amb aquest servei i en tot cas amb el personal que no secundi la vaga.

TRANSPORT ESCOLAR

L’ordre TSF/2019 no estableix com a servei mínim el transport escolar de secundària. Consultat el Consell Comarcal, titular del servei, ens han dit que no poden garantir-lo donat que en últim terme dependrà de si els treballadors faran vaga o no i això no ho poden saber.

Cordialment,

Jaume Cabanes Cullerés