Treballs de Recerca 2016

Divendres passat , els alumnes de 2n de Batxillerat van defensar davant un tribunal la memòria presentada dels seus Treballs de Recerca. Com ja sabeu, el treball de recerca és un treball d’investigació que ha de realitzar tot l’alumnat de batxillerat. Aquest :

• És una petita investigació.
  • Pot estar emmarcat dins d’una matèria o pot ser interdisciplinar.
  • Està dirigit per un professor/a – tutor/a.
  • Equival a 2 crèdits i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
  • Es presenta per escrit i oralment.
  • S’avalua tenint en compte l’actuació durant la realització del treball, l’informe escrit i la presentació oral.

De nou, felicitar els nostres alumnes per les seves presentacions!!! Vau estar genial!

Aquí us deixem algunes fotografies.

20170127_090448 20170127_113550 20170127_123119