TORNEIG SOLIDARI DE FUTBOL diumenge 25/02 de 10.30-13.30h

El passat 12 de desembre l’alumnat de 4t va passar una estona entranyable amb l’Àlex, un noi de 16 anys afectat de sarcoma d’Ewing. Va venir al centre acompanyat del Toni, de l’entitat Policias x Valientes, i entre tots dos ens van fer visible una malaltia per molts de nosaltres gens habitual, però alhora real.
L’institut col·labora des de fa 3 anys amb la fundació Polseres Candela, que destina tot el que recapta amb les polseres a la recerca pel càncer infantil. Els nostres alumnes han aconseguit amb les seves polseres al llarg d’aquests cursos més de 1500 € que han estat donats a Sant Joan de Déu.
En tornar de vacances, la promoció de 4t d’ESO s’ha posat a pensar la manera en què ells poden aportar el seu gra de sorra en aquesta lluita. I finalment ja tenim data i acció! El pròxim 25 de febrer, de 10.30 a 13.30 h hi haurà un torneig solidari de futbol a l’institut. Participar-hi implica el donatiu mínim d’1 €.
A més hi haurà paradetes de menjar i els estands de Policias x Valientes amb els seus productes i de les Polseres Candela, on podreu adquirir el que més us agradi, tenint en compte que tot va destinat al mateix propòsit: aconseguir tractaments eficaços pels nens i nenes afectats.
Apropeu-vos a l’institut i sumeu-vos a la bona proposta de 4t. Estaran molt contents!