Taller de Parkour

Després de tant de temps treballant en aquest projecte i organitzant el taller de Parkour, per a nosaltres és una gran alegria veure com ha sortit de bé.

Primer de tot volem agrair a tots i totes els/les alumnes que han participat en aquest taller i òbviament a Club Gimnàstic i en particular a l’Àlex Perdices, monitor d’aquesta entitat i el nostre mentor, que l’ha dinamitzat.

El desenvolupament del taller ha sigut genial, ja que l’Àlex portava preparats una sèrie d’exercicis dinàmics i divertits que han agradat a tots els alumnes. Aquests exercicis han fet que els participants desenvolupessin i milloressin el seu nivell en aquest esport.

Tot i així, a nosaltres el que més ens ha agradat d’aquest taller, és l’haver fet que els participants gaudeissin, i a més a més interactuessin amb nous amics i amigues mentre que saltaven, feien piruetes i es posaven a prova.

Creiem que aquest tipus d’iniciatives s’haurien de realitzar més sovint, ja que a la gent que li agrada aquestes activitats gaudeix molt, i a més fomenten la bona relació entre els i les alumnes de l’institut.