Suspensió de classes II

Benvolgudes famílies, estimats alumnes,

En primer lloc desitjar-vos que estigueu bé de salut. En segon lloc tornar-vos a dir que estem a la vostra disposició mitjançant els canals de comunicació online per atendre totes les qüestions o dubtes que, des del punt de vista escolar, us puguin sorgir.

Fa uns dies es va decretar que el tancament dels centres educatius es feia de forma indefinida en el marc d’un decret d’estat d’alarma que, com a mínim, es perllongava fins el dia 14 d’abril. Ahir mateix, el president del Govern d’Espanya, augmentava el confinament per a tothom exceptuant les feines considerades essencials. Aquestes novetats anul·len les anteriors previsions. Tot plegat va fer que us enviéssim una carta fa uns dies aclarint la nova situació. En aquest sentit i de forma resumida es concretava que les activitat penjades per a l’alumnat aniria bé que s’anessin concretant abans de setmana santa, tot i que no tenen caràcter qualificador. Que al llarg d’aquests dies, pels alumnes que vulguin i ja hagin acabat les primeres propostes, se’n faran de noves. El més important, ara i sempre, no és aprendre per aprovar, sinó aprendre per comprendre i interactuar millor amb el món que ens ha tocat viure.

Cuideu-vos molt,
Professorat Institut Ègara