Servei a la Comunitat. El gran recapte.

El Gran Recapte és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària i la duen a terme simultàniament els quatre Bancs d’Aliments de Catalunya. Una seixantena de supermercats terrassencs amb una organització de 900 voluntaris ha fet possible la recollida a la nostra ciutat.
La col·laboració dels voluntaris és molt necessària per a que les col·lectes siguin un èxit i en aquesta edició, els supermercats Carrefour de Can Parellada i l’Aldi i el Lidl de Les Fonts han comptat amb uns voluntaris excepcionals. Els alumnes de 3r d’ ESO del nostre institut repartits en diferents torns de 4 horetes han apel·lat a la solidaritat dels seus veïns. Ha estat la primera activitat vinculada al servei a la comunitat que el nostre alumnat realitzarà al llarg d’aquest curs. I ha estat remarcable, tal i com han assegurat els coordinadors dels tres centres comercials.
Moltíssimes gràcies, noies i nois per passar part del vostre cap de setmana fent una tasca tan i tan important, que de ben segur també us ha sigut útil per conèixer qualitats de vosaltres mateixos.