Resum: reunió famílies noves 2020/21

Benvolgudes famílies,

El dia 29 de juny, a les 18 hores, es va fer la reunió informativa per a les famílies amb noies i nois que entraran a primer d’ESO i per a les que han sol·licitat plaça en altres nivells. Es va fer via meet. Es va parlar dels següents temes i del contingut del power point que s’adjunta.

– Procés de preinscripció: s’acaba el dia 7 de juliol amb la llista d’admesos. Hi ha 108 alumnes preinscrits a primer a falta dels alumnes que van presentar sol·licitud fora de termini i que han d’esperar al 7 de juliol un cop assignades les segones opcions. Es faran cinc grups de primer d’ESO amb una ràtio aproximada d’uns 22-23 alumnes.
Un cop publicada ja podrem enviar al correu que ens heu facilitat la documentació per a la matrícula que s’ha de fer entre els dies 13 i 17 de juliol
Rebreu en el correu un enllaç per fer la matrícula online, els documents de pagament de llibres i material, un document de la coordinació de primer d’ESO amb el material individual…
– Aspectes relatius a l’organització de primer:
Presentació de tutors i coordinador: per dubtes sobre priemer correu del coordinador victor.lacruz@institutegara.cat
Confecció dels grups en funció de la informació dels mestres de primària i de cercar grups equilibrats.
– Pla B segons evolució de la pandèmia.
Es preveu inici de curs presencial i segons com estigui l’estat de la pandèmia amb restriccions: grups estables amb mínims o cap contacte entre ells. Entrades esglaonades. Higiene i desinfecció d’espais propis del grup i comuns.