PUBLICACIÓ DEL BAREM DEFINITIU ORDENAT

Benvolgudes famílies,

Aquest és el barem definitiu ordenat. Atenció: al llarg d’aquests dies hem rebut diverses consultes sobre la columna Germans FIXEU-VOS que es refereix a si es sol·licita plaça per a dos (o més germans) en el mateix centre, ensenyament i curs (dos germans que arribin nous tots dos a l’institut) Els punts per germans estan al barem a la columna corresponent (Criteris generals).

Hi ha 107 preinscripcions de primer de les 112+8 places que hi havia d’oferta. Tot i que encara falta afegir els alumnes que hagin sol·licitat l’institut en segona opció, és pràcticament segur que els alumnes de primer de la llista entraran al centre. Pel que fa als alumnes d’altres nivells haurem d’esperar perquè en alguns nivells no hi havia vacants.
Hem trobat comentaris a l’article de la web. Us recordem que si us voleu comunicar per dubtes o qualsevol altra qüestió ho feu per correu: iesegara@xtec.cat Penseu que els comentaris no es veuen fins que l’administrador de la pàgina entra a modificar o crear algun article.