Pica Lletres

El dia 30 de gener de 2020 els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Ègara de Terrassa, representats per l’Oscar Arranz, el Yeray Llagostera i l’Albert Palau van aconseguir guanyar i classificar-se en primer lloc en el concurs Pica Lletres televisió que es grava al Canal Terrassa, un concurs en el que han participat una vintena d’instituts més de tot el Vallès Occidental. Pica Lletres és un format únic que permet als adolescents competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos. De la combinació d’entreteniment i cultura que proposa Pica Lletres, en resulta una fórmula fresca i eficaç per aprendre ortografia. Estem orgullosos d’arribar a la Gran Final Nacional que es celebrarà durant el mes de juny a Esparreguera. Desitgem molta sort als nostres representants.