Let’s clean up !

Properament es penjarà un vídeo de tota l’acció duta a terme.

L’acció de neteja es va dur a terme per 3 dels 4 tercers, ja que, malauradament, n’hi havia un de confinat. Ens acompanyarà també un grupet d’usuaris de PRODIS.

A les 11.30 es va sortir de l’institut i en direcció a les nostres zones de recollida. A les 14.20h ECOEQUIP va passar a recollir els residus.

Es van repartir guants per protegir-se i bosses per recollir les deixalles. L’alumnat va preparar-se amb calçat i roba adequada per a l’activitat.

Cada grup de treball tenia uns càrrecs establerts, el de reporter digital, els que apuntaran la quantitat de residus i els que es dedicaran en exclussiva a deixar ben net un transecte de 100x6m de superfície.

Els grups de treball es van distribuir en dues ubicacions, la de Can Parellada i la de Les Fonts.

Davant dels magatzems Serra s’hi va instal·lar una tauleta de l’AFA com a punt de recollida dels residus dels grups de la zona. 3rC i PRODIS van baixar a la riera per l’accés que hi ha al costat del pont del carrer Itàlia. PRODIS va pujar una mica amunt per la riera, fins la rotonda del Carrefour, i d’allà va anar baixant recorrent uns 200m. Els alumnes de 3r C van fer uns 400m tal i com marca la imatge.  Els altres grups, de 3r A i B, van baixar fins a Les Fonts. 3r A va entrar a la riera per un caminet de sorra que hi ha gairebé al revolt. Allà havien de repassar uns 100m aproximadament de riera i després tota la longitud del camí de terra fins arribar a la taula de l’AFA del pàrquing.

Aquest va ser el resultat de la recollida:

Tovalloletes: 96.05kg

Envasos (plàstics lleugers, pesats, llaunes…): 52kg