L’ÈGARA TORNA A SORTIR A TV TERRASSA PER UN ALTRE PROJECTE EN EL QUE SOM PIONERS: CENTRE LLIURE DE MÒBILS

L’Institut Ègara, un dels primers en restringir l’ús dels mòbils

Ahir dijous 23 de novembre i avui divendres 24 de novembre s’emetrà a la TV de Terrassa un reportatge que van venir a gravar fa uns dies al nostre institut com a centre pioner en un dels temes dels que més es parla darrerament arreu, si els mòbils han d’entrar als centres educatius o cal regular el tema. Nosaltres ho tenim clar.

Com ja sabeu l’Ègara és un CENTRE LLIURE DE MÒBILS i aquest ja és el segon curs en que ho implementem. Ens hem avançat a aquest problema que ara sembla preocupar a tothom. L’Ègara ja fa temps que donava voltes a què fer-ne a diferents nivells, amb l’alumnat, amb el claustre de professors i també amb l’AFA. Ens hem avançat fins i tot a les mesures que ara es volen donar des dels serveis educatius.

link de la notícia:

També la podreu veure per televisió dins dels Informatius d’aquest migdia a les 14.00h (amb reemissió a les 16.00h) a Canal Terrassa TV.

Què bé que el nostre centre torni a sortir per parlar de BONES PRÀCTIQUES.