Instruccions d’inici de curs 23-24

INICI de CURS a l’ESO
Dimecres 6 de setembre per a tots els nivells de l’ESO. Us adjuntem el següent horari d’entrada esglaonat per poder fer bé la presentació:
  • a les 9.15 entrada de 1r ESO
  • a les 9.30h entrada de 2n ESO
  • a les 9.45h entrada de 3r ESO
  • a les 10h entrada de 4t ESO
SORTIDA a les 12.30h per a tothom.
Servei de transport escolar farà un únic horari per a tothom sabent que comencem a les 9.15 i han de recollir-los a les 12.30h. Els alumnes de 2n, 3r i 4t que vinguin amb aquest transport, s’esperaran a l’entrada del centre fins que els toqui la presentació.
INICI de CURS a BATXILLERAT
Les classes de batxillerat comencen dimarts 12 de setembre. Informarem de l’horari d’entrada al llarg d’aquesta setmana.
RECORDAR que a les tardes d’aquesta setmana ( del 4 al 8 de setembre) l’alumnat que entra a 1r de batxillerat té classes de matemàtiques per tal de poder començar el curs amb el nivell que necessiten aquests estudis. El coordinador Jaume Estrada i el Carlos Abril en són els responsables. Dubtes a: jaume.estrada@institutegara.cat
ACTIVITATS de TARDES
Per a tot l’alumnat del centre: a partir de dimarts dia 5 de setmbre i fins el 28 d’octubre, el pati del centre quedarà obert amb monitors per a l’alumnat del centre des de les 17h a les 19.30h.
EXTRAESCOLARS
Durant tot el curs es farà el volei com a esport d’equip i engegarem de nou el teatre musical fent una gran producció de PETER PAN. En breu informarem dels horaris i inscripció.
I també està previst fer un taller puntual de BATUCADA, del que ja enviarem informació també.
IEDUCA
la plataforma de comunicació i seguiment dels vostres fills i filles, encara no està activa. De seguida es posarà en marxa pel nou curs.