Institut online

Benvolgudes famílies i alumnes,

Com ja sabreu per les notícies l’estat d’alarma s’allarga com a mínim fins a finals del mes d’abril i amb ell el confinament i el tancament dels centres escolars. A partir del dia 14 d’abril comença el tercer trimestre. Des de l’institut estem preparant les tasques i els sistemes de comunicació per poder seguir, en condicions molt especials, el curs. El virus ens ha capgirat la manera de viure i tot allò que fèiem pren ara noves dimensions i ho hem de mirar d’una altra manera. D’entrada, a nivell d’aprenentatge, hem de posar de relleu que el més important, com sempre ha estat, és anar creixent i madurant, millorant els nostres conexiements i compentències, per desenvolupar-nos en el món. En aquest sentit l’avaluació d’allò que fem i aprenem ha d’adaptar-se a les noves circumstàncies i així ho farà el professorat. Us deixem les orientacions corresponents al tercer trimestre. El “sites Institut Egara online” està en procés de creació i per tant encara trobareu alguns aspectes no activats. Cuideu-vos molt !

Tota la informació necessària la trobareu a https://sites.google.com/institutegara.cat/insegaraonline/p%C3%A0gina-principal?authuser=0

Orientacions per alumnes
Després de Setmana Santa començarem amb algunes novetats en la manera de treballar.
Cal que n’estigueu al cas. Llegiu les següents orientacions. Els tutors estan en contacte amb vosaltres per resoldre qualsevol dubte. Convé que els comuniqueu també les dificultats amb que us pogueu trobar.

• Com ja us hem comentat des del primer moment, cal auto imposar-se una rutina. En els estudis també. Heu de programar-vos dues hores de treball diari. Planifiqueu-vos bé i us en sortireu.
  • A partir d’ara, a partir del 14 d’abril tindreu la possibilitat de fer connexions per matèria (mitja hora setmanal de connexió en directe per matèria).
    • Us farem arribar un horari amb les hores a les que us podreu connectar a aquestes trobades online amb les diferents assignatures. Guardeu aquest horari en lloc visible! Seran connexions de mitja hora amb els professors de matèria que us convidaran per resoldre dubtes. Podeu entrar a aquella hora mitjançant directament el MEET, en aquelles hores esteu convidats sempre no fa falta tenir invitació al correu. És possible que per poder atendre millor a tothom el professorat decideixi partir els grups de classe.
    • Disposareu d’un xat obert (missatges) de les diferents matèries per plantejar dubtes. També els altres canals habituals utilitzats. Podeu preguntar sempre que us calgui i el professorat les resoldrà quan pugui.
    • Si algun dels sistemes anteriors falla poseu-vos en contacte amb la vostra coordinadora via mail.
  • La tercera avaluació serà amb tasques qualificables. Per tant cal que com alumnes comuniqueu els aprenentatges al professorat en el format que es demani: online, word, petits projectes, presentacions, videos…

A la web de l’institut podrem penjar el full d’activitats (a partir del 14 d’abril) que ja teníem (renovació) amb nova periodització (14 d’abril…………)

Estigueu atents a través dels diferents sistemes de comunicació que utilitzem a l’institut:

• Correu de centre
    • Drive
    • Meet
    • Classroom
    • Zoom
    • Google calendar: per batxillerat

Si algun de vosaltres té dificultats per poder fer les tasques, ja sigui per falta de material, d’ordinador, de connexió o perquè no us en sortiu i se us fa una muntanya tot plegat, no dubteu en comentar-ho al tutor/a. Estem per ajudar-vos a tots i intentarem trobar solucions!!!