Inici de curs 2020-2021

Benvolguts familiars i alumnes,

El nou curs escolar és a punt de començar. El primer dia de classe serà el 14 de setembre. El primer dia hi haurà una entrada esglaonada amb els horaris següents:

8h BATXILLERAT i Primer d’ESO
8.15h Quart d’ESO
8.30h Tercer d’ESO
8.45h Segon d’ESO

La sortida es farà a l’horari habitual, les 14:30

Tots els alumnes, excepte els de Batxillerat, seran rebuts a la pista esportiva. Allà es presentaran els professors, es faran unes breus explicacions i es dirigiran ja a la seva aula. Els alumnes de primer de Batxillerat seran rebuts a la zona de l’Arbre de l’Alumne Perdut i els de segon a la zona del pati davant de la Biblioteca. Aquest curs, per tal de baixar les ràtios de l’aula, s’ha fet un grup més a cada nivell de l’ESO.

5 primers – 5 segons – 4 tercers – 4 quarts

Els grups de Batxillerat es mantenen tal com estava previst: 2 grups de primer de batxillerat i 2 grups de segon de batxillerat.

L’alumnat que ve amb transport escolar en podrà fer ús seguint les normes de seguretat. Si arriben abans de l’hora tindran habilitada una zona del pati per esperar l’inici d’activitat del seu nivell.

En aquesta web, en un altre article, teniu disponible el Pla d’Obertura que anem actualitzant a mesura que les autoritats educatives i sanitàries van matisant les instruccions.

Famílies, alumnes, aquest és un curs que comença d’una manera diferent, hi ha una qüestió de salut en joc, de la salut de totes i tots. És per això que hem se ser extremadament responsables i procurar sempre pensar en el bé comú i en facilitar les coses a la resta de persones amb les que conviurem tantes hores.

Molts ànims i que tinguem un curs profitós.