Geocaching

Divendres 28 de maig, el grup de 3r D vam assistir a una sortida realitzada pel nostre centre l’INS Ègara amb la col·laboració de FUPAR.

Per qui no ho sàpiga, FUPAR és una entitat del mercat social de Terrassa sense ànim de lucre que es va crear per donar continuïtat al procés de formació i inclusió sociolaboral a les persones adultes amb diversitat funcional.
Aquesta sortida consistia en fer un geocaching. Els usuaris de l’entitat a partir d’uns vídeos i una sèrie de pistes ens anaven guiant per tal que aconseguíssim trobar uns sobres blancs que contenien altre pistes per continuar amb l’activitat. L’objectiu de l’excursió, com bé diu la darrera pista del geocaching, és procurar aconseguir la inclusió de les persones amb diversitat funcional a la societat, com qualsevol altra persona.

Crec que és una bona activitat a fer-se als instituts i escoles de Terrassa, per difondre aquest missatge a nens i pares d’aquests alumnes i sobretot conèixer aquesta entitat social, que es troba molt a prop de nosaltres.

Després del geocaching vam aprofitar que érem a la vora per donar un cop d’ull a la jardineria de FUPAR, les plantes i flors estaven molt ben cuidades i eren molt boniques, donaven ganes d’emportar-se’n alguna a casa.