CAMPUS TECNOLÒGIC D’ESTIU

Del 27 de juny al 14 de juliol de 2022 ha tingut lloc a la ciutat de Terrassa la 1ª Edició del CAMPUS TECNOLÒGIC D’ESTIU per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Ha estat organitzat pel Servei Universitats de l’Ajuntament de Terrassa, amb la la col·laboració de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, ESEIAAT-UPC, el Centre de la Imatge i Tecnologia Multimèdia, CITM-UPC i l’Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya, ESCAC, i s’ha desenvolupat a la seu dels centres universitaris.

Han participat en aquest Campus els alumnes del nostre institut: l’Andrea, la Sara i el Thomas de 3r d’ESO i la Laura, el Dani,  el Raúl, el Sergi i el Jordi de 4t d’ESO

Han realitzat diferents projectes: elaboració d’un curtmetratge durant el curs de narrativa audiovisual organitzat per l’ESCAC, programació bàsica aplicada amb l’Arduino organitzat per l’ESEIAAT, creació de Motion Graphics 3D i disseny de personatges digitals organitzat pel CITM.

En definitiva, han gaudit d’una experiència única que sense cap dubte els ajudarà en el seu futur acadèmic i professional.