EX-ALUMNA DE L’ÈGARA.Eva Doya Le Besnerais, nova delegada del Govern a França.

QUIN ORGULL! VA SER ALUMNA DE L’ÈGARA.

El consell executiu ha aprovat aquest dimarts el nomenament d’Eva Doya Le Besnerais (Terrassa, 1988) com a nova delegada de la Generalitat a França per a un mandat de quatre anys. El seu nom ha estat seleccionat en el concurs públic convocat pel departament d’Acció Exterior i Unió Europea.

Amb nacionalitat francesa, Doya és llicenciada en ciències polítiques i de l’administració a la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i Sciences Po Paris. La nova delegada ha estat vinculada al departament d’Acció Exterior des de l’any 2011, primer com a becària a la Delegació del Govern a França, més tard com a tècnica i coordinadora de la mateixa delegació i actualment i des del 2019 com a assessora al gabinet de la consellera.