ENTRETOTESJOC.CAT

Us informem de la nova proposta d’espai lúdic esportiu adreçat a infants i joves “TOTESPORT-Entre totes, JOC”.

A les instal·lacions de l’INEFC de Barcelona (Anella Olímpica de Montjuïc), del 2 al 5 de gener de 2023, es podrà practicar i gaudir de l’esport en família amb més d’una vintena d’activitats esportives i lúdiques, exhibicions, realitat virtual, simuladors, escaperooms, xerrades i moments amb les referents femenines de l’esport català.

Es tracta d’una activitat amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física desenvolupada per la Jo-Dic que pretén fer un pas més en la promoció de l’esport femení de casa nostra, on entitats i referents femenines de primer nivell es donaran cita en aquest entorn.

Us facilitem el lloc web on podreu tenir més informació de l’activitat perquè en pugueu fer la màxima difusió entre les vostres entitats i escoles, us agriríem la complicitat per fer-ho arribar a tothom, un treball en xarxa on en sou una peça important.

Vine al TOTESPORT-Entre totes, JOC!!!!

RESERVA LA TEVA ENTRADA!!!!  Entrades individuals i familiars  Entrades grupals per entitats, clubs i escoles

La participació i assistència a l’espai lúdic serà gratuïta. Les entrades també es podran adquirir al mateix INEFC, al preu de 3€ entrada individual i 5€ entrada familiar, sempre i quan en quedin de disponibles atès l’aforament diari limitat.

Esperant comptar amb la vostra presència, rebeu una cordial salutació.ENTRETOTESJOC.CAT