El nostre representant al CMIAT

El passat dijous 14 de novembre es va dur a terme el 1er Plenari i la Constitució Oficial del CMIAT en aquest segon any de curs. Es va realitzar al Centre Cívic President Macià , amb una totalitat de 147 infants i adolescents  i d’entre ells i elles, 25 consellers i conselleres escollits per sorteig el passat dijous 17 d’octubre. Entre ells el nostre company Luka.
Amb la presència de l’Alcalde de la ciutat, Jordi Ballart van rebre una cordial benvinguda i felicitació i la Regidora de Joventut, infància i adolescència , Ona Martínez, els va agrair la seva gran feinada feta el curs passat i va donar resposta a les propostes recollides en un informe que van  fer arribar a l’equip de govern. (Veure video del plenari del plenari)
El CMIAT és un òrgan on infants i adolescents que visquin o estudiïn a Terrassa poden exercir el seu dret a participar, a expressar les seves idees i pensaments, i a proposar accions concretes per transformar la ciutat.
Aquest òrgan participatiu està integrat per infants i adolescents d’entre 10 i 14 anys, que provenen dels diferents centres educatius i entitats de lleure de la ciutat.
Vista la preocupació dels infants i adolescents cap a l’emergència climàtica a partir de les seves propostes i vinculat amb la Revolució verda que està impulsant l’Ajuntament, l’Alcalde els hi va fer el següent encàrrec a treballar en aquest segon anys de CMIAT . « Fer una campanya de sensibilització sobre residus i reciclatge i sobre camins escolars i mobilitat sostenible».