El nostre director, l ‘Emili Bars, vol acomiadar-se de tots vosaltres

El nostre director, l ‘Emili Bars, vol acomiadar-se de tots vosaltres. És per aquest motiu que ha escollit el canal de la revista Què passa?,elaborada pels alumnes de Periodisme,  per adreçar-vos aquesta carta :

Benvolgudes mares, benvolguts pares,

Després de setze anys com a professor de l’institut dels quals quinze he tingut l’honor i el privilegi de ser el director, us comunico que en acabar aquest curs finalitzarà la meva vida laboral activa doncs m’arriba la jubilació.

Davant la impossibilitat d’acomiadar-me personalment de cadascun de vosaltres, ho faig mitjançant el millor instrument de comunicació de que disposa el centre, la seva revista, on des de fa molts anys gràcies a la dedicació i generositat de la seva directora, es reflecteix fidelment el dia a dia, el bategar del seu cor.

Els sentiments, els records, colpeixen el meu ésser, en aquest sentit us demano disculpes per les errades comeses i us manifesto la meva profunda gratitud pel suport rebut durant aquests anys.

Gràcies pares, mares, famílies, per la vostra col·laboració  que ens ha permès anar construint un institut millor cada dia.  No us oblidaré mai.

Us faig però una demanda, l’última:  seguiu estimant l’Institut Ègara.  Recolzeu el nou director i el seu equip, així com  el professorat, perquè d’aquesta manera, conjuntament, assolireu l’objectiu de donar la millor formació possible als vostres fills i filles i ajudar-los a ser uns homes i dones bons i lliures.

Amb tota la gratitud del meu cor i la meva ànima.

Fins a sempre.

IMG-20160526

Emili Bars Salgado.

Director de l’Institut Ègara.