CURSA SOLIDÀRIA PER LA MARATÓ DE TV3 (3ª edició)

Aquest passat diumenge 27/11/2022 l’Ègara ha organitzat una CURSA SOLIDÀRIA per tal de  recaptar diners i col.laborar amb la MARATÓ DE TV3.

El paper dels alumnes de batxillerat (concretament el Sergi Cazorla, l’Aidan Abril i el Josep Arias) juntament amb l’AFA ha estat un puntal sense el qual aquest esdeveniment no hauria estat possible. Per organitzar quelcom així hi ha molta feina al darrere que no es veu.

Ho hem tornat a fer!  Un dia pler de sentit on famílies, alumnes i professorat teniem un objectiu comú.

Gràcies a tots els que heu participat d’alguna manera.