Can Parellada té sang !

Estimades famílies, amics, veïns, conciutadans, MOLTES GRÀCIES !

L’alumnat de 3r d’ESO envia aquest correu per a informar-vos que s’aproxima el dia en el que podreu posar un gra de sorra a la comunitat contribuint amb una petita donació de sang. Hem estat organitzant, junt amb el Banc de Sang i Teixits, la segona campanya de donació de sang de l’Institut Ègara, que aquest any porta l’eslògan: Can Parellada té sang!
La donació es durà a terme el dia 17 de març a la biblioteca de l’institut, amb les següents franges horàries: matí de 9h a 13h, i tarda de 16h a 19h.
Per poder assistir-hi s’haurà de demanar cita prèvia. En aquest enllaç podreu sol·licitar la cita: donarsang.cat, buscant Terrassa ja apareix la campanya de l’institut i allà podreu escollir l’hora que millor us convingui.
Com aquesta vegada hi ha un virus que impedeix realitzar aquesta donació amb normalitat, a la sala només hi podran entrar 6 persones cada 30 minuts i amb totes les mesures sanitàries
conegudes.
L’institut i el Banc de Sang esperem la vostra donació amb els braços ben oberts.

Gràcies.
Alumnat de 3r d’ESO.