Campus Tecnològic d’Estiu a Terrassa

Del 26 de juny al 7 de juliol de 2023 ha tingut lloc a la ciutat de Terrassa la 2ª Edició del CAMPUS TECNOLÒGIC D’ESTIU per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, organitzat pel Servei Universitats de l’Ajuntament de Terrassa, amb la la col·laboració de l’ESEIAAT-UPC, el CITM-UPC i l’ESCAC, i s’ha desenvolupat a la seu dels centres universitaris.

La Diana Sancho  de 3r d’ESO i la Sara Navarro de 4t d’ESO han participat al curs de Fabricació digital i drons a l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, ESEIAAT-UPC . Han après  les bases del disseny 3D i 2D amb programes de disseny com TinkerCad i Inkscape i posteriorment han realitzat un segon taller on es munta un dron, posteriorment es configura i finalment s’aprèn a volar.

La Laura Stamatescu de 3r d’ESO i el Thomas Villaquirán de 4t d’ESO han participat al curs Realització d’un curtmetratge a les instal·lacions de l’Escola Superior de Cinema i Audiovisual de Catalunya, ESCAC. Han après les nocions bàsiques del llenguatge audiovisual a través del learning by doing. Realitzant exercicis que els han endinsat  dins del llenguatge audiovisual. Finalment han escrit, rodat i muntat un  projecte audiovisual en petits grups.

En definitiva, han gaudit d’una experiència única que sense cap dubte els ajudarà en el seu futur acadèmic i professional.