CAMPUS ÍTACA 2023

Durant set dies, un nombrós grup de nois i noies de diversos instituts han conegut la UAB, han fet xerrades, debats, sortides, projectes, jocs i altres activitats, s’han enfrontat a reptes singulars, han establert noves amistats i han descobert, entre d’altres coses, que l ‘estudi obre moltes portes.

En definitiva, han viscut set dies intensos que segurament no oblidaran.

El darrer dia del Campus s’ha dut a terme l’acte de cloenda a la sala d’actes del rectorat de la UAB, on els alumnes han presentat la feina feta durant la seva estada a la UAB. Han assistit familiars, representants dels instituts i ajuntaments i representació institucional de la UAB.

Cal dir que amb aquest projecte el nostre centre també es beneficia de la possibilitat que tot l’alumnat  que estudia a l’Institut ÈGARA tingui la possibilitat d’assolir una de les beques ÍTACA Santander que es donen per ajudar a pagar la carrera d’alumnes que tenen molt bons resultats i unes condicions econòmiques o socials desfavorides.