Campus Itaca

Els nostres alumnes de 3r ESO: l’Alexandra, l’Anna, el Dani, la Jenny i la Raquel, han viscut l’experiència del Campus ÍTACA. Com ja sabeu, Campus ÍTACA és un programa socioeducatiu promogut i organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, gestionat per la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i la Facultat de Ciències de l’Educació i patrocinat pel Grup Santander.

Durant aquests dies, un nombrós grup de nois i noies de diversos instituts han conegut la UAB, han fet xerrades, debats, sortides, projectes i altres activitats, s’han enfrontat a reptes singulars, han establert noves amistats i han descobert, entre d’altres coses, que l ‘estudi obre moltes portes.

En definitiva, han viscut uns dies intensos que segurament no oblidaran.

Cal dir que amb aquest projecte el nostre centre també es beneficia de la possibilitat que tot l’alumnat que estudia a l’Institut ÈGARA tingui més possibilitats d’assolir una de les beques ÍTACA Santander que es donen per ajudar a pagar la carrera d’alumnes que tenen molt bons resultats i unes condicions econòmiques o socials desfavorides.