Beques Ajuntament de Terrassa i ajuts per alumnes amb NES

L’Ajuntament de Terrassa ha obert el termini de la convocatòria per a sol·licitar beques d’estudi per a estudiants de secundària i de grau professional de música i el concurs per premiar projectes educatius adreçat a docents i altres professionals de l’educació de Terrassa.
Us adjuntem la convocatòria i el model d’imprès, per si esteu interessats en participar-hi. Els interessats en prendre-hi part poden consultar aquestes bases i descarregar-se l’imprès de sol·licitud.
El plaç per sol·licitar-les finalitza el proper 15 de setembre. Aquestes beques corresponen al curs passat ja que havien d’haver sortit al juny però però aquest any s’han hagut de publicar al BOP i això ha endarrerit la convocatòria.

impres_beques

Bases Secundaria

Ajuts per alumnes amb necessitats específiques de suport:

Visiteu l’enllaç