Audiovisuals a l’UAB

El dilluns 2 de març els alumnes de 2n de Batxillerat que cursen l’assignatura optativa Cultura Audiovisual van visitar la Facultat de Ciències de la Comunicació a la UAB. A la sortida, a banda d’immiscuir-nos entre la multitud d’estudiants que visiten diariament aquest gran complex universitari, han visitat els platós de televisió, ràdio i el laboratori media. Durant la visita, els alumnes han pogut observar, preguntar i tocar, d’una manera pràctica, el funcionament i material tècnic tant dels televisió com de ràdio de mà de dos membres de la comunitat educativa de dita facultat. Raül Giró, tècnic mitjà laboral, i Carles Llorens, doctor en Comunicació Audiovisual, han estat els experts que ens han acompanyat i preparat la visita a les instal·lacions.
La pràctica final de la sortida ha estat la creació d’un postcast sobre un programa de ràdio on el material recopilat, l’edició dels sons i la retransmissió del mateix l’han realitzat els nostres alumnes amb l’ajuda i aprenentatge formatiu i formador de la visita que ha estat potenciat i enriquit per la interrelació dels alumnes de l’Institut Egara amb els universitaris que feien pràctiques personals al laboratori media
Esperem que ens tornen a avisar per a fer una altra pràctica, aquest cop de caràcter televisiu.
Podeu trobar les fotografies i vídeos de l’activitat al següent enllaç: