ALUMNES DE L’ÈGARA PARTICIPEN AL CONCURS “Jo tinc la paraula”

Els alumnes de 3r han fet un vídeo com si fossin youtubers explicant com abordar l’expressió oral. Alguns dels seus vídeos participaran en el concurs “Jo tinc la paraula”

En el context del programa “Tenim la paraula”, que el Departament d’Educació impulsa des del curs 2019-2020, s’han previst un seguit d’actuacions que interpel·lin directament l’alumnat de secundària i batxillerat en l’ús i la millora de la comunicació oral tant a l’aula com en altres contextos d’interacció.

Una d’aquestes actuacions és el concurs “Jo tinc la paraula”, que té com a objectiu provocar la reflexió per part de l’alumnat de secundària i batxillerat sobre els components que fan que la comunicació oral sigui eficaç. Amb un enregistrament de vídeo, a la manera d’un youtuber, podran expressar-se i comunicar les seves idees, opinions, dubtes, experiències, etc.

(https://xtec.gencat.cat/ca/centres/premis-i-concursos/concurs-jo-tinc-la-paraula/). Són els següents:

Millors trucs. Millor conversa

Sofía i Laia. Institut Ègara. Categoria B

Arrisca’t i venceràs la teva por

Alyson. Institut Ègara. Categoria B

Comunicació no verbal