ALUMNES DE L’ÈGARA HAN QUEDAT 1r i 2n DE CATALUNYA A LA LLIGA CATALANA DE PUMPTRACK

Dos joves germans, l’Iván (ex-alumne de l’Ègara) i el Randy Salmerón (actualment a 4t d’ESO), han posicionat Terrassa al pòdium. Han quedat en 1r i 2n lloc, respectivament, en les seves categories al torneig de la Lliga Catalana de Pumptrack que s’ha celebrat fa uns dies.
El pumptrack és una pràctica esportiva que es duu a terme en un circuit amb salts i peralts on els ciclistes donen voltes sense pedalar. Realment, un veritable espectacle!!!
👏🏽 Enhorabona germans!!!