Vaga 22, 23 i 24 d’octubre.

Els propers dies 22, 23 i 24 d’octubre hi ha convocada una vaga per als alumnes. Alguns estudiants de 3r ESO, 4rt ESO i Batxillerat han comunicat a la Direcció del centre la seva voluntat d’adherir-s’hi. Com que la petició s’ajusta a les condicions establertes al reglament de règim interior, els alumnes que no assisteixin aquests dies al centre, i tinguin l’autorització escrita dels pares, tindran justificada la seva falta d’assistència.

Alguns professors del centre exerciran el seu dret de vaga el dia 24. El centre romandrà obert, tot i que no es pot garantir el normal desenvolupament de les activitats acadèmiques.