Suècia 2013.Intercanvi.

Suècia 2013. Intercanvi.

Des del curs 2002-2003 l’institut Ègara manté una relació professional i amistosa amb el centre d’ensenyament secundari suec Karolinska Skolan. La relació està fonamentada en un treball lingüístic d’intercanvi entre alumnes d’ambdós centres. Els alumnes suecs són bilingües (suec-anglès) com els nostres (castellà-català) i es pretén que els suecs practiquin el castellà que estan aprenent a l’institut i els nostres practiquin el seu anglès. Ara els estudiants suecs de Karolinska Skolan de Örebro han passat tres dies amb nosaltres compartint les classes, la diada de Sant Jordi i vivint en famílies d’acollida. Gràcies a tots.

Conxa Grau.