Onada de fred i neu

Us transcrivim el comunicat del Departament d’Ensenyament

Comunicat del Departament sobre l’onada de fred a les 20.30h

El Departament d’Ensenyament, d’acord amb el Centre de Coordinació Operativa de Catalunya, (CECAT), i amb les darreres informacions de les previsions meteorològiques, comunica les següents recomanacions preventives per demà dia 3 de febrer, que han estat posades en coneixement a les diferents direccions dels serveis territorials:

• Queden suspeses les rutes del transport interurbà de l’Alt Empordà, Baix Empordà, Baix Llobregat, Bages, Gironès, La Segarra, Maresme, Osona, Pla de l’Estany, la Selva, Vallès Occidental, Vallès Oriental.
  • Els centres docents romandran oberts.
  • En els centres afectats per la incidència de la suspensió del transport escolar es recomana als directors que organitzin l’activitat escolar per poder atendre els alumnes que assisteixin al centre.
El Departament d’Ensenyament agraeix la col·laboració i l’esforç de tot el professorat i altre personal dels centre docents de Catalunya davant d’aquesta situació excepcional.

PER TANT DEMÀ L’INSTITUT ESTARÀ OBERT I NO HI HAURÀ TRANSPORT ESCOLAR