Nominats a la Nit de l’Esportista

És un plaer informar-vos que l’Institut Ègara ha estat nominat pel Consell Esportiu a la Nit de l’Esport de Terrassa en la categoria de FITA DE L’ESPORT ESCOLAR, organitzat pel Diari de Terrassa i l’Ajuntament de Terrassa, en reconeixement a l’important creixement en la promoció de l’esport i la pràctica esportiva, degut a l’augment del nombre de participants en els Jocs Esportius Escolars i les diferents Jornades de promoció esportiva de Korfball, Atletisme, ciclisme i bitlles.
Aquesta nominació és un reconeixement als que treballen per fomentar l’esport a l’institut, i ens anima a seguir treballant per l’esport escolar.
Felicitem a tots els que fan que l’Institut Ègara sigui una referència a Terrassa en l’àmbit de l’esport escolar.
Gràcies a tots els alumnes que practiquen esport a l’institut participant en els equips de Bàsquet, Futbol Sala, Tennis Taula i Break Dance; a les famílies que recolzen l’esport portant els seus fills els dissabtes al matí als partits; i sobretot, als monitors que treballen amb il·lusió en aquest projecte esportiu.
Gràcies al Sergio Gracia (Futbol Sala Cadet i Infantil), Ángel Ejarque (Futbol Sala infantil), a la Carla Garcia (Bàsquet infantil), Juanma Miranda (Bàsquet cadet), Juanjo Astudillo (Tennis Taula) i a l’Eric Trujillo (Break Dance).

El lliurament de premis es farà el dijous 22 de març, més endavant tindreu més notícies.

ENHORABONA A TOTS!!