Ens preparem per al XII Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en veu alta

La Fundació Enciclopèdia Catalana vol contribuir a la creació d’ eines, camins i escenaris per a la cultura catalana. És per això que organitza el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta, dirigit a alumnes de tot Catalunya. D’ aquesta manera, el departament d’ Ensenyament i la Fundació , en el marc del Pla Nacional de Lectura (2012-2016), han arribat a un acord de col.laboració per a l’ organització del concurs. Des de l ‘ Institut Ègara, la Carla Garcia, la Pilar Salvador i la Maria Giménez ens representaran dins de la categoria de Tropa de Corsaris (alumnes de segon cicle de secundària). Comença el compte enrere, hem treballat molt dur per trobar-nos i assajar aspectes d’ educació de la veu i aprofundir en  els textos sel.leccionats .

Aquí us deixem l’enllaç perquè veieu les fotografies del dia del Certamen: