Cros Escolar de Terrassa

El dissabte passat dia 16 de novembre els nostres alumnes estaven convocats per participar al CROS ESCOLAR DE TERRASSA. Només es van poder realitzar les proves de les categories juvenils i cadets, ja que a les 11:00 es va suspendre per mal temps (fred, vent, pluja, llamps). Els corredors infantils (primer i segon d’ESO) seran convocats un altre dia.
L’INSTITUT EGARA s’ha endut dues medalles en categoria JUVENIL. DAVID RUIZ que ha arribat en 4a posició i l’ANA FUENTES ha fet pòdium quedant 2a!! FELICITATS I GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!