CREUER 4rt ESO CURS 2013-2014

CREUER 4rt ESO. CURS 2013-2014. DEL 5 AL 10 DE MAIG.

PULLMANTUR —SOVEREIGN itinerari DOLCE VITA

DILLUNS 5 DE MAIG: Embarcament. Sortida a les 17 h. del Port de Barcelona.

Hem embarcat sense problemes .Tot seguit el dinaret i als camarots a desfer les maletes. Ens espera un dia d’activitats, diversió a la coberta i molt i molt de relax.
Ja sopats, una mica de ball i xerrameca .I ara, a dormir!!!!

DIMARTS 6 DE MAIG: Navegació i diversió a mar.

Avui tot el dia al vaixell, de nou amb moltes activitats i moments de compartir tots junts aquests dies de tanta bonança.El sol llueix sobre la inmensitat d’un mar exquisit.

DIMECRES 7 DE MAIG: Tunissia.

Avui a les 7 :00 hores del matí hem desembarcat a Tunissia. Després de veure Cartago i fer les oportunes compres turístiques, ens hem dirigit a Sidi Bou Said, una petita població situada al costat del mar. Els colors i les olors ens han impregnat en un dia on el sol ha estat el protagonista.Els alumnes gaudeixen molt de viatge i no troben a faltar ningú!!!! (bé, una mica , potser, però no massa…).Fins demà!!!!!

DIJOUS 8 DE MAIG.: Civitavecchia.

Avui hem visitat Roma, tot gaudint de les vistes panoràmiques que ofereix la ciutat eterna. El Coliseum, l’Arc de Constantí, la Plaça de Venecia i l’elegant Via Veneto, entre d’altres llocs emblemàtics .A la Fontana de Trevi hem disposat de temps lliure per fer un tomb pels carrers plens d’encant. Els alumnes ,expectants, han aprofitat per fer-se les fotografies de rigor . De nou al vaixell, deixant-nos acaronar per una magnífica flassada blava.Bona nit a tothom.

DIVENDRES 9 DE MAIG: Ajaccio.

Avui hem gaudit d’una visita panoràmica als voltants d’Ajaccio i també d’una visita guiada a peu pel centre de la ciutat antiga. L’indret està ple de pintorescs carrers. Hem visitat la catedral on va ser batejat Napoleó i la seva casa natal, a més de veure l’Ajuntament i la plaça del mercat. Les “Islas Sanguinarias” ubicades a l’entrada d’Ajaccio han estat el lloc idoni per fer algunes fotografies.

De nou al vaixell, aquesta nit un mar de seda blau ens acaronarà abans d’anar a dormir.

DISSABTE 10 DE MAIG: Arribada a Barcelona a les 9:00.

Ja a casa, tots estem sans i estalvis.Aquest viatge sempre quedarà al nostre record.

picasa_albumid=6010368184262941697