Benvinguda a 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO és benvingut a l’IES ÈGARA.

Són els nous components de la nostra comunitat educativa i acaben d’entrar a casa nostra.

Ja en coneixen les portes i les finestres, les habitacions (que són les aules) i el nostre jardí (que és el pati).

Potser haurien de saber també com som i què volem d’ells i elles. I segurament també els hauríem de preguntar què volen que els oferim.

Som un institut de barri, amb tot el que això comporta.

Potser som modestos, però hem de desitjar-nos el millor i lluitar per aconseguir-ho.

En un futur no gaire llunyà hem de saber ser metges, advocades, mecànics, enginyeres, operadors de televisió, transportistes, informàtiques…

La llista és infinita.

Però només ho podrem aconseguir amb dues coses: IL.LUSIÓ i ESFORÇ. En realitat són la cara i la creu de la mateixa moneda. I tots sabem que, d’una moneda, no se’n poden separar la cara i la creu.

Benvinguts i benvigudes.