Acte Cloenda Ítaca 2012-2013

De nou, aquest any, els nostres alumnes que van participar al Campus Ítaca 2012-2013 estaven molt contents i satisfets a l’acte de cloenda.Van deixar l’Ins Ègara  en un gran lloc. Els sis projectes que es presentaven eren exposats per dos alumnes en nom de tot el grup (10-12 alumnes de diferents instituts).Tres d’aquests sis projectes els van presentar els nostres alumnes. I en dues ocasions la parella era l’ Aida Ruiz i  el Carlos Sierra,  l’ Ainoa Ruiz, el  Toni Cano i la Vaneza Alfonso . El premi literari li van donar  a l’ Ainoa Ruiz.Felicitats!!!!

Aquí us deixem una petita mostra del moment: